Efter SGIA Expo i Las Vegas kørte vores team til Florida. I smukke Florida er der sol, sand, bølger, Disneyland… Men der er ingen Mickey på det sted, vi skal hen denne gang, kun seriøs forretning. Vi besøgte Boeing Airlines' udpegede leverandør, M. M erproducenten af flytæpper udpeget af store flyselskaber verden overDen har arbejdet med GOLDEN LASER i tre år.
Flyselskaber har mange strenge krav til flytæpper, såsom brandbeskyttelse, miljøbeskyttelse, antistatisk, slidstærk og smudsafvisende osv. En komplet flytæppeløsning skal designes, fremstilles, installeres og testes i op til 6 måneder, før den kan tages i brug.
Før M-firmaet brugte laserskæremaskiner fra GOLDEN LASER, brugte de CNC-knivskærende værktøjer. Knivskærende værktøjer har meget store ulemper ved skæring af tæpper. Skærkanten er meget dårlig, flosser let, og kanten skal skæres manuelt senere, hvorefter kanten sys, og efterbehandlingsproceduren er kompliceret.
Derfor fandt M-firmaet i 2015 GOLDEN LASER efter en undersøgelse. Efter gentagen kommunikation og undersøgelse godkendte M endelig løsningen af11 meter tilpassetlaserskæremaskinegivet af GOLDEN LASER.På det tidspunkt var laserskæremaskinen med en længde på 11 meter unik i Kina, men vi gjorde det!
Laserskærende flytæpper har betydelige fordele, og de vigtigste fordele er to punkter:
Først,ren og perfekt skærkant, og kanten forsegles automatisk, og kanten slides ikke, selv ved lang tids brug.
Anden,Når laseren er skåret én gang, kan tæppet bruges, der kræves ingen opfølgende procedurer, og der spares en masse arbejde og tid.
I de sidste tre år har dettelaserskæremaskinehar været brugt rigtig godt hos M. Da vi talte med chefen for virksomhedens fabrik, fortalte han os: "Maskinen kører nu 16 timer om dagen i to skift uden problemer. I starten var der problemer, men jeg tror, det er vores egen skyld på grund af manglende vedligeholdelse. Jeg vil helt sikkert købe fra jer, når vi flytter til de nye faciliteter."
Intet er mere overbevisende end kundens stemme
GOLDEN LASER har betjent mange virksomheder i verdensklasse og har indtil videre opretholdt et venskabeligt partnerskab. Vi er villige til at opretholde kvaliteten af vores produkter, vores serviceindstilling, der overgår vores kunders forventninger, og vores kontinuerlige forskning og udvikling samt innovationskapacitet for at skabe reel værdi for vores kunder.