1
I USA
IFAI-udstillingen 2018 er i fuld gang
I Texas er IFAI Expo 2018 – Industrial Fabrics Association International i fuld gang.
Dette er den mest autoritative, indflydelsesrige og storstilede internationale udstilling af specialstofindustrien i Nordamerika., og kendte producenter og købere fra hele verden kommer hertil. Selvfølgelig er GOLDEN LASER-teamet også ankommet.
Gennem årene har vi væretinsisterer på at deltage i verdens mest autoritative brancheudstillinger og forstår de nyeste teknologier og anvendelser i branchen, og stræber efter at blive brancheførende inden for laserapplikationer.
2
GYLDEN LASER debuterede på IFAI
Kunder har fulgt os i mange år.
På denne udstilling fik vi ikke kun mere banebrydende brancheinformation, men også mere anerkendelse og påskønnelse fra kunderne.
På udstillingens første dag fandt en amerikansk kunde, som havde mødt os for mange år siden, os og foreslog, at de ville bruge laserløsninger fra GOLDEN LASER. Det viste sig, at denne kunde er i faldskærmsbranchen. Vi besøgte ham kun én gang for fire år siden. Selvom han ikke var klar til at brugelaserskæremaskinepå det tidspunkt plantede mærket GOLDEN LASER et frø i hans hjerte.Da han var klar til at opgradere sit produkt, var det første, der faldt ham ind, GOLDEN LASER.
3
Tiden er en si, og til sidst vil alt sedimentet blive skyllet væk.
Den tyske historiker Vitek sagde engang: Tiden er en si, og til sidst vil alt sedimentet blive skyllet væk.
Vi vil gerne sige, at tiden er en si, og den vil efterlade et funklende guld.
I løbet af de sidste fire år har denne kunde været i kontakt med utallige virksomheder. Og det, der må efterlades i hans hjerte, er hans dybfølte anerkendelse og påskønnelse.
Derudover blev denne kunde introduceret af en bruger af GOLDEN LASER for mange år siden. Derfor har vi været taknemmelige i mere end ti år, uanset om det er i Kina eller i udlandet,Vi har løbende haft fans af GOLDEN LASER til at lave brandreklame for os, og GOLDEN LASER-produkter og -tjenester er blevet videregivet fra kunde til kunde.
Vi har altid insisteret på den oprindelige intention, uanset hvordan markedet bevæger sig op og ned,altid at tilbyde kunderne produkter af bedre kvalitet og mere omfattende serviceForsøg at få gode produkter og tjenester til at tale for sig selv.