GOLDEN LASERs marketingnetværkslayout i Sydøstasien

Det sydøstasiatiske marked har oplevet en opvarmning de seneste to år. Efter Kina og Indien er det sydøstasiatiske marked blevet et fremvoksende blåt havmarked. På grund af billig arbejdskraft og jordressourcer er den globale fremstillingsindustri migreret til Sydøstasien.

Når et stort antal arbejdsintensive industrier som fodtøjsindustrien, beklædningsindustrien og legetøjsindustrien oversvømmer Sydøstasien, har GOLDEN LASER allerede forberedt sig på markedet.

Sydøstasien

Ⅰ Dækker et omfattende marketingservicenetværk

Sydøstasien omfatter lande som Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand, Myanmar, Malaysia, Singapore, Indonesien, Brunei, Filippinerne og Østtimor. GOLDEN LASER har lavet et omfattende layout af marketingservicenetværk her.

1 Opret et udenlandsk kontor

Oprettede et kontor i Vietnam. Lokale tekniske ingeniører fra Ho Chi Minh City, Vietnam, blev ansat til at samarbejde med GOLDEN LASERs udsendte tekniske ingeniører for at levere lokalt salg og service.Tjenesten er centreret i Vietnam og udstråler til nabolande som Indonesien, Cambodja, Bangladesh og Filippinerne.

2 Udvid oversøiske distributionskanaler

Efter mere end ti års udvikling, I sydøstasiatiske lande er der vores distributører overalt.Uanset om vi er i Japan, Taiwan, Indien, Saudi-Arabien, Sri Lanka, Pakistan osv., udvælger vi distributører til forskellige brancher og regioner, ikke kun for at udvikle nye kunder, men også for at fastholde gamle kunder for at opnå mere professionelt og dybdegående salg og service.

Ⅱ Levere lokalt salg og service

For bedre at kunne betjene vores kunder, Vi udvælger strengt lokale branchefolk og teams som vores distributører. Vores distributører kan ikke blot opnå lokalt salg, men har også meget stærke service- og tekniske kapaciteter til hurtigt at løse praktiske problemer for lokale kunder.

Ⅲ Levere produkter og tjenester med høj værditilvækst

I det stadig mere konkurrenceprægede markedsmiljø er GOLDEN LASER forpligtet til at levere yderst fleksible og værdiskabende laserbehandlingsløsninger i brancherne. Slip af med den hårde priskonkurrence, vind med kvalitet og vind med service.

I dette varme land i Sydøstasien har vi betjent følgende kunder: støberiet, der producerer verdens kendte mærker (Nike, Adidas, MICHEL KORS osv.)branchelederen blandt verdens 500 største virksomheder, og fabrikkerne hos Kinas velkendte virksomheder i Sydøstasien.

Nike-mærke

Youngone, en storstilet sportstøjsproducent i verdensklasse, som vi har betjent, har samarbejdet med os i mere end et årti.Uanset om de opretter fabrikker i Kina, Vietnam eller Bangladesh, vælger de altid en lasermaskine fra GOLDEN LASER.

Meget tilpasningsdygtige produkter med høj værditilvækst, for ikke at glemme den indledende service og 18 års brancheerfaring, gav GOLDEN LASER brandstyrken.

Ⅳ Lever intelligente værkstedsløsninger

Den demografiske udbytte i Sydøstasien er ekstremt attraktiv for store arbejdsintensive fabrikker, især inden for tekstil-, beklædnings- og fodtøjsindustrien. Men store fabrikker står også over for en hidtil uset stigning i ledelsesmæssige vanskeligheder. Behovet for at bygge intelligente, automatiserede og smarte fabrikker er stigende.

smart fabrik intelligent værksted

Tæt på markedets efterspørgsel, GOLDEN LASERs fremsynede MES intelligente værkstedsstyringssystemer blevet taget i brug i store fabrikker i Kina og er blevet promoveret i Sydøstasien.

Under indflydelse af Kinas "Belt and Road" vil flere lande og regioner i fremtiden, med Kina som centrum, kunne nyde godt af de udbytter, som kinesisk teknologi bringer. GOLDEN LASER vil arbejde side om side med alle kinesiske virksomheder for at bruge teknologi til at påvirke det sydøstasiatiske marked og ændre verdens opmærksomhed.

Relaterede produkter

Skriv din besked:

whatsapp +8615871714482