Forebyggelse og kontrol af epidemier er en spændende kamp og en vanskelig prøve. Siden den 21. november 2022 har Golden Laser været lukket i 9 dage for strengt at implementere den generelle strategi om "ekstern forebyggelse af import og intern forebyggelse af rebound" for at reducere antallet af ikke-essentielt personale, der går ud, og for strengt at kontrollere udenforstående.
Under koncernens ledelse har Golden Laser foretaget omfattende planlægning og grundig implementering, båret ansvar på alle niveauer og strammet kæden, grebet epidemiforebyggelse og -kontrol med den ene hånd og produktion og forsyning med den anden, løbende forbedret sine videnskabelige og præcise forebyggelses- og kontrolfærdigheder og garanteret produktion og drift på en stærk og ordnet måde.
Hvem siger, at der ikke er helte i almindelige positioner? I den kritiske periode med kapløb mod tid og virus overvinder vi vanskeligheder, forener og samarbejder, kæmper uophørligt, stræber hårdt, gør vores bedste i almindelige positioner, beskytter Goldenlasers position og giver en solid garanti for realiseringen af langsigtet sikker og stabil produktion samt høj kvalitet og højhastighedsudvikling af virksomheden.
For at sikre rettidig levering af virksomhedens kontraktudstyr holder næsten 150 medarbejdere hos Golden Laser sig fast på deres poster for at sikre produktionen, når industriparken er helt lukket, og for at videreføre ånden af søm og holde sig til produktionslinjen. Uden for parken implementerede medarbejdere, der ikke nåede frem til deres poster, hjemmearbejde og stræbte efter at forstå og fremme både forebyggelse og kontrol af epidemier samt produktion og drift og spillede en række "anti-epidemi og produktionsgaranti" kombinationer.
Marketingteamet justerer aktivt sin salgstankegang og stræber efter at vende reaktiv til proaktiv.
På hjemmefronten tog salgs- og eftersalgsteamene initiativ til at besøge kunder og løse problemer på stedet i tilfælde af udsættelse eller aflysning af forskellige messer.
Med hensyn til internationalt salg rejste marketingteamet til udlandet, deltog aktivt i brancheudstillinger i Asien, Europa og Amerika, tog initiativ til at besøge kunder, introducerede virksomhedens udvikling og planlægning, hjalp kunder med at analysere markedssituationen og formulere modforanstaltninger og løste problemer, som kunderne reflekterede på stedet, rettidigt, hvilket øgede kundernes tillid til Golden Laser-mærket.
september
Vietnam Printpakke 2022
oktober
Printing United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Thailand)
EURO BLECH (Hannover, Tyskland)
november
MAQUITEX (Portugal)
Sko og læder Vietnam 2022
JIAM 2022 OSAKA JAPAN
Golden Lasers udenrigshandelsteam har aldrig stoppet, når det gælder de asiatiske, europæiske og amerikanske markeder. Vi deltager aktivt i forskellige professionelle messer inden for tryk og emballage, digitaltryk, tekstil og beklædning, læder og sko, tekstiludstyr og metalforarbejdning, og er et brand under Golden Laser. Ekspansion i udlandet giver gode kanalmuligheder.
I løbet af udstillingsintervallet tog Golden Laser-teamet initiativ til at kontakte kunder for at besøge og kommunikere, og samtidig med at de præcist ydede kundeservice efter salg, promoverede de Golden Lasers nye teknologi og nye udstyr.